Záruční podmínky STIGA

stiga_logo_uusi   

Naše produkty jsou vyráběny v souladu s nejvyššími standardy kvality a výkonu a naše záruční podmínky jsou vyjádřením důvěry v ně.

Záruka a servis po prodeji

Společnost Stiga poskytuje na své produkty Stiga záruku na vady materiálu a výrobní vady. Naše produkty jsou vyráběny v souladu s nejvyššími standardy kvality a je zaručeno, že neobsahují vadné díly nebo výrobní vady pro použití v domácnosti.
Záruka se vztahuje na všechny díly a práce provedené na vašem stroji, které spadají pod tyto záruční podmínky. Podmínkou je, aby opravy prováděl autorizovaný prodejce společnosti Stiga.
U sekaček s pojezdem a ručních zahradních strojů je za odevzdání a vyzvednutí stroje zodpovědný majitel a na tuto manipulaci se nevztahuje záruka.

Záruční doby
Záruční doba začíná dnem nákupu spotřebitelem. Na všechny produkty, které lze zakoupit v internetovém obchodě, se vztahuje dvouletá záruční doba pro soukromé použití, pokud není uvedeno jinak.

Na sekačky a traktory poháněné spalovacím motorem poskytuje Stiga v HOBBY nasazení prodlouženou záruku 5 let od data prodeje. Platnost prodloužení záruky je podmíněna každoroční kontrolou stroje u jakéhokoliv autorizovaného prodejce. Pro KOMUNÁLNÍ a PROFI nasazení se poskytuje smluvní záruka 12 měsíců. Záruka se vztahu na prokazatelné materiálové a výrobní vady. Nevztahuje se na běžné opotřebení dílů, nehody, závady způsobené neopatrným či nesprávným zacházením, přepravou apod. Uživatel musí přesně respektovat určení stroje a pokyny uvedené v přiloženém návodu k obsluze a nesmí zanedbat příznaky případné závazy, viz. Podmínky záruky.

U produktů, které používají profesionálové, je záruční doba 1 rok.
Záruční doba na akumulátory pro startování motoru je šest měsíců.
Záruční lhůty jsou platné od data nákupu a jsou zveřejněny v dokumentech Stiga na našich webových stránkách. Podmínkou záruky je, aby produkt byl používán v zemi kupujícího v souladu s doporučeními a návodem k použití a že je udržován v doporučených intervalech.
Pokud je výrobek vyměněn v záruční době, zůstává záruční doba v platnosti od data původního nákupu.

Podmínky záruky:

Výrobek musí být používán výhradně k účelu, ke kterému je určen. Předmětem záruky není stroj s vyčerpanou životností, která je pro věc takového druhu obvyklá. Do výrobku nesmí zasahovat neautorizovaná osoba. Poškození elektromotoru el. strojů, způsobené jeho přetížením, nelze reklamovat. Nelze reklamovat části ulomené, přetržené, přetížené (nárazem, pádem, nasazením stroje do kategorie, do které není určen). Rovněž nelze reklamovat díly, které se během užívaní stroje běžně vyměňují (nože, unašeče, ložiska, řetězy, bezpečnostní kryty, klínové řemeny, lanka, bowdeny, akumulátory), tyto díly lze reklamovat pouze do prvního plného provozního zatížení. Výrobek musí prodejce předat zákazníkovi v bezvadném stavu, smontovaný a předvedený.

Výluky

Záruka společnosti Stiga se NEVZTAHUJE na následující:

– Spotřební díly, jako jsou řemeny, řetězy a nože (pokud k nim není přiložen doklad o mechanické závadě, která je pro společnost Stiga přijatelná).
– Již použité zboží.
– Závady, které lze podle názoru společnosti STIGA určitým způsobem nebo v určitém rozsahu přičíst následujícím skutečnostem:
běžné opotřebení;
nesprávné použití / náhodné poškození;
neprovedení úkonů popsaných v návodu k použití a v návodu k obsluze;
nedostatek přiměřené péče;
montáž dílů, náhradních dílů nebo dalších součástí, které nebyly dodány nebo schváleny společností STIGA;
kontaminované/staré palivo.
– Produkty, které jsou v současné době skladovány mimo ČR.
– Díly, které lze pravidelně opravovat v souladu s návodem k použití nebo vyměňovat, jako je olej, filtry, akumulátory, brzdové destičky, látkové sběrné vaky, pojistky a jiné spotřební díly, pokud nelze prokázat, že taková položka byla vyrobena vadně. Tyto díly mohou selhat v důsledku běžného opotřebení nebo zanedbání údržby.

Registrace produktu

Váš nový nákup musí být u společnosti STIGA zaregistrován vytvořením účtu MySTIGA a registrací nového nákupu online na adrese https://www.stiga.com/cz/registrace-vyrobku. Aby bylo možné v případě opravy potvrdit platnost záruky, je třeba opravně předložit originální doklad o koupi, pokud jste svůj výrobek nezaregistrovali na účtu MySTIGA. Tato záruka neplatí bez originálního dokladu o koupi.

Díly
Mějte na paměti, že nákup náhradních dílů je z této záruky vyloučen.
Ve výjimečných případech může společnost STIGA podle vlastního uvážení vyměnit díl, který je po instalaci autorizovaným prodejcem STIGA považován za vadný.

Odmítnutí odpovědnosti
Záruka se vztahuje pouze na vady produktů STIGA.
Nikdo není oprávněn poskytovat jménem společnosti STIGA implicitní nebo explicitní záruky, prohlášení nebo sliby, ani jakkoli měnit podmínky, ustanovení nebo omezení těchto záručních podmínek.
Společnost STIGA v žádném případě nepřebírá odpovědnost za specifické, náhodné nebo následné škody, pokud jsou způsobeny nesprávným nebo nevhodným používáním produktů.
Povinností společnosti STIGA podle této záruky je oprava nebo výměna vadných produktů, které splňují výše uvedené podmínky. O opravě nebo výměně rozhoduje výhradně společnost STIGA.
Záruka společnosti STIGA je poskytována nad rámec vašich zákonných práv.

Záruky na výrobky STIGA

Diskuze (0)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: